2015. február 22., vasárnap

5. fejezet

* Ross szemszöge *


Már látom sanyarú sorsát annak a pojácának, aki épp a jövendbeli csajomon pihenteti medvetalp nagyságú kezeit. Mi jön be egyáltalán Rosie-nak ezen az akármin?
- Olyan fejet vágsz, mint akinek gyomorgörcsei vannak - nevet Rydel, majd kicsit komolyabb fejet varázsol magára. - Mi a baj?
- Semmi - ingatom a fejem.
- Ross, jó színész vagy, de van itt két fontos dolog is... Egy: Engem sosem fogsz tudni átverni, kettő: A filmvásznon kitudod fejezni a karaktereid érzéseit, de itt, ahol nem dalolunk össze-vissza, nem - néz rám.
- Kitudom fejezni az érzéseimet! - tiltakozok.
- Ó igen? Akkor most mit érzel? - vonja fel a szemöldökét.
- Hát, amit érzek azok.... Érzések és, nem olyan nagy ügy! - kelek fel. Kimentem az erkélyre egy kis friss levegőt szívni, mert egyszerűen nem bírom ezt. Ez az egész bálosdi egy baromság, a kaja szerintem kicsit szörnyű volt és még az a csávóka is itt kóricál. De nem voltam sokáig kint, mert marha unalmas egyedül bámulni az eget.
- Látom Riker és Carly nagyon jól megvannak - jegyzi meg anya, ahogy leülök.
- Már a The Rage-ben is találkoztak - mondom unottan, miközben még mindig Rosie-t és a szívtiprót figyelem. Hirtelen arra leszek figyelmes, hogy Rosie szem forgatva faképnél hagyja a srácot és vissza ül közénk.
- Remélem több ilyen bál nem lesz... - jegyzi meg halkan.
- Na azt én is remélem - mondom félhangosan, mire mindenki rám néz.
- Na jó - vágódik le Rocky és Ryland.
- Nagyon, de nagyon ajánlom mindenkinek, hogy hamarosan menjünk innen - durcizik Ry.
- Mi történt veletek? - ül le Riker is.
- Itt egy csaj se megfűzhető, így semmi értelme itt időznünk. Megjegyezném, nem  sikerült túl hamar elkeverednünk erről az istenverte helyről.


*Carly szemszöge*
(másnap reggel)

Hát a tegnapi bálon mondhatni majdnem bealudtam, de azért valami jó is volt benne. Riker olyan édes, egyáltalán nem is zuhant feltűnően össze, mikor kikosaraztam a táncteremben. És annyira cuki a mosolya, meg mindig nevet és folyton lövi a béna poénjait, amik most valamiért viccesnek tűnnek.
- ÁÁ! - szakítja meg szép gondolataim sorozatát Rosie kétségbe esett kiáltása, mire az ágyamon keresztül vergődve, beleütközve az ajtófélfába átrohantam a szobájába.
- Orvos, elsősegélydoboz, mentő vagy újraélesztés?! - kérdem ijedten. Aztán körbenéztem, és Rosie szobájában minden fel volt forgatva. Ő maga a idegesen járkál össze-vissza, mintha erősen keresne valamit. - Rosie, minden oké? - fogom meg a vállát, mire a már ismert rémülettel a tekintetében rám néz. - Biztos itt van valahol a házban - mondom.
- És hogy ha elhagytam? Rajta van mindenem, még az is, hogy mit kéne ma reggeliznem - fogja a fejét.
- Ez csak egy telefon. Nem az agyadat vesztetetted el - forgatom a szemem, majd megemelem a fülénél a haját. - Habár lehet, hogy már az sincs meg - nevetek, mire morcosan rám néz.
- Inkább segíts! - mondja, majd indulna ki, mikor meg csörren a telefonom.
- Tessék? - veszem fel.
- Szia szépség - hallom meg Riker hangját.
- Szia. Hogy-hogy ilyen korán hívsz? - kérdem.
- Hogy-hogy ilyen korán felveszed? - nevet. - Egyébként két dolog is lenne itt, amivel kereslek.
- Na ne kímélj! - ülök le az ágyra, majd kezembe fogom Rosie egyik nagy méretű maciját.
- Először is a barátnőd nem hagyta el a rózsaszín tokú Iphone-ját? Másodszor pedig elmehetnénk ma egy moziba - mondja, mire kikiáltok Rosie-nak. 
- Ma érte megyünk - mondom. - És be ne ültess semmi romantikus nyáladzásra.
- Én egy Karib-tenger Kalózaira gondoltam - mondja egész halkan, mire olyan "Istenem ugye hozzám jössz?" fejet vághattam.
- Nyolcra gyere értem - mosolygom, majd leteszem.
- ÚÚÚ, moziba mentek? - ül le mellém Rosie. Most már nyugodt, hogy tudja merre is kóvályog a telefonja.
- Igen, a Karib-tenger Kalózai nézzük. És olyan kis édes - ölelgetem a macit.
- Tudom, aputól kaptam - mondja, mire röhögve ránézek.- Ja, hogy Riker-ről beszélsz? - nevet.
- Lányok... - nyit be Marie és szembesül a Rosie nevű tornádó következményeivel. - Ezt szedjétek össze! És legyetek kész mire Rydel átjön - adja ki a parancsot, majd kimegy.
- Remélem a telómat elhozza - vesz fel egy ruhakupacot Rosie, majd elkezd hajtogatni. Helyére teszem macit és elkezdem visszarakosgatni a cipőket.  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése