2015. február 14., szombat

3. fejezet

* Rosie szemszöge *


- Rosie! - dörömböl Carly az ajtómon. Ez a lány napelemmel működik vagy mi? Fejemre húztam a takarót és elfordultam az ablak irányába. Mivel nem reagáltam Carly-nak, így drága barátnőm berontott a szobába és lerántotta a fejemről a takarót.
- Három dolog - topog a redőny irányába, majd felhúzza azt. - Dél van, kettőre mennünk kell a The Rage-be és mindjárt éhen halok - néz rám. Felülök, felveszem a köntösöm és a mamuszom, majd Carly után megyek, aki alig látszik ki a hűtőből. 
- Nem tudom mivel akarod tömni a fejed, de én grillezett sajtos szendvicset fogok enni - lököm meg nevetve a csípőmmel, majd kiszedem a hozzávalókat.
- Azt nekem is csinálhatsz - vágódik le nevetve egy székre. Elkészítettem a kaját azzal a tudattal, hogy legközelebb Carly kínlódik vele. Megettük a reggeli/ebédünket, majd felöltöztünk és elindultunk a megadott címre.
- Sziasztok! Á, biztosan te vagy Rosie! - kapja el Carly kezét egy csaj, majd próbálja elhúzni, de Carly megtorpan. 
- Ő ott Rosie - mutat rám, mire kissé félénken intek egyet.
- Te..? - mér végig. - Az a hír terjengett, hogy egy merész, bátor csaj, alias Rosie, és a barátnője jön hozzánk - ecseteli kicsit flegmán. - Na mindegy... Álljatok hátra és próbáljatok követni minket! - mutat a háta mögé, mire szem forgatva hátra megyünk. Harmadik próbálkozásra el is találtuk, hogy melyik irányba mikor kell lépni. Még mutattak nekünk pár mozdulatot, mikor egy kisebb csapat lépett be.
- Ross! - visítja az egyik szőke csaj, mire az egyik szőke srác int neki. Ez nem az...? De ez ő! Biztos vagyok benne. A hosszú, szőkehajú lány, aki a kis csapat tagjaként érkezett, elvette az asztalon lévő névsort. Már épp mondani akart valamit, de az a Ross vagy ki félbeszakította.
- Rosie Sunshine! - mondja ki a nevemet, mire mindenki rám néz. Na ezt utálom a legjobban, ilyenkor olyan vesztesnek érzem magam. Nincs szükségem arra, hogy szempárok százai tapadjanak rám. Éreztem, ahogy kezdek elvörösödni, majd lábaim remegni kezdenek és legjobb ötlet, ami ilyenkor eszembe jut, az a futás. Így átvergődve pár emberen kirohantam a táncteremből. A folyosó sarkához rohantam, ahol összekuporodva sírtam. Hirtelen egy kezet éreztem meg a vállamon, mire felnéztem.
- Szia! Csak azt szeretném tudni, jól vagy-e - mosolyog rám egy marha helyes srác, mire egy aprót bólintok. - Ja, egyébként Chriss vagyok - húz fel a földről.

- Rosie - bólintok zavarodott mosollyal az arcomon. Úgy van Rosie Sunshine, égesd csak magadat! Istenem, ha kétszer ennyi eszem lenne, az is kevés lenne.
- Rosie, ugye jól vagy? - rohan oda hozzánk Carly aggódó tekintettel. Végigméri Chriss-t, majd felém fordul. - Szerintem menjünk kicsit sétálni - mondja, majd a karomnál fogva elhúz.
- Várj! Hogy találhatlak meg? - kiált utánam Chriss, mire Carly leint, hogy majd ő intézi.
- Keress egy kutat, dobj bele 20 dolcsit apróban és kívánj! Aztán eldöntöm, hogy a legjobb barátnőm közelébe mehetsz-e... - kiabál vissza, majd tovább megyünk. Kicsit körbenéztünk és mikor meghallottuk, hogy leléptek azok az akárkik visszamentünk. Persze kicsit gáz volt magyarázkodni, hogy mi történt, de ebben már nagyon nagy gyakorlatom van.

* Ross szemszöge*


- Rosie Sunshine! - olvasom fel a számomra legszimpatikusabb nevet, mire az a lány, akit az áruházban is láttam, kirohan a helyiségből. Mindenki értetlenül néz körbe, mire egy ismeretlen csaj megszólal.
- Kérlek ne haragudjatok a barátnőmre, nagyon ideges a váratlan, nagy közönségektől.
- Ó, mi megértjük. Egyébként Riker vagyok - mosolyog a bátyám a csajra.
- Ne erőlködj haver - röhög a csaj, mire Riker olyan fejet vág, mint valami horrorfilm szereplő. 
- Esetleg tudod, merre lakik pontosan Rosie? - tolom arrébb a még mindig sokkolt Riker-t. Mellém lép, majd a következőt firkantja az alkaromra "@RosieSunshine".
- Ennyit segítek, nem vagyok kerítőnő - mondja, mire köszönetként biccentek egyet, majd ő is kirohan. Még egy kicsit bent voltunk, nosztalgiáztunk kicsit, majd haza indultunk. Otthon frissen és üdén léptem fel twitter-re, hogy megkeressem Rosie-t, mikor kopogtak. Rydel felkelt, hogy kinyissa, de Rocky gyorsabb volt.
- Laura? - hallatszik a kérdés, majd egy ismerős alacsony, barna hajú lány jön be mosolyogva a nappaliba.
- Sziasztok! - ölel meg. - Pár perc és Maia, Raini és Calum is itt lesznek - ül le mellém. - Ja és Morgen is jön.
- De jó nekem... - sóhajtok.
- Azt mondtad a múltkor, hogy nem zavar - veszi ki elő az ajakápolóját, majd végig húzza a száján.
- Az ex-barátnőm, jó hogy zavar - dőlök hátra. Szépen lassan valóban mindenki megérkezett, így egy kisebb összejövetel jött létre.
- Ross, mi az ott a kezeden? - kérdezi Morgen. Komolyan, mi köze van hozzá?! De azért a vita elekerülése végett közlöm vele.
- Az egyik The Rage-es táncoslánynak a twitter neve, a barátnője írta a kezemre - mondom halvány mosollyal az arcomon. Tuti hülyén nézek ki, itt vigyorgok, mint egy félkegyelmű.
- Klassz! Öhm... Asszem... Jobb ha megyek - kel fel Morgen, majd gyorsan kiviharzik.
- A féltékenység határtalan - ingatja a fejét Calum.
- Mutasd már az új barátnőd! - kérlel Raini, mire bepötyögöm a telefonba a nevét és körbeadom a szerkentyűt.
- Kedves lány, olyan hozzád való - mosolyog Maia. Estig beszélgettünk, majd a kis csapat is tovább indult. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése